søndag 28. september 2008

Dagene går og går!:D

Jess:D Da har jeg kommet til søndagen da.. Og jeg har vært her i 4 dager allerede.. Dagene går så fort her nede at det ikke er mulig. Skjønner ikke hvor dagene blir av jeg! Men det har kanskje noe med av vi gjør noe hver eneste dag.

Da var vi kommet til torsdagen da tror jeg.. Er ikke lett å følge med på hvilken dag jeg har fortalt om heller.. hehe.. Men hvertfall så sov jeg lenge på torsdag og var på møtet fra halv ett. Det er utrolig kjedelig å sitte i et kaldt klasserom å holde på å fryse ihjel. Det er det som er dumt med USA, det er drit varmt ute og ekstremt kaldt inne. Men hvertfall etter at vi hadde vært på møtet så la vi oss ved bassenget og bare koste oss.. Det var skikkelig koselig å bare legge ved bassenget å slappe av:) På kvelden på torsdag så var det Thrown'in for oss nye, på en bar som heter Bennigans. Det var skikkelig flaut for vi måtte stå oppå en stol og si hva vi het, hvor vi skulle jobbe, og om vi var single og hetrofil. Men det gikk veldig greit å vi hadde det kjempe gøy etterpå:D

På fredag hadde vi alle fri og vi lå ved bassenget hele dagen. Etter at vi hadde vært ved bassenget hele dagen gikk vi hjem hver til oss og spiste middag. Jeg tror jeg aldri har spist noe mer kjedeligere mat til middag enn makaroni og ketchup. Det var skikkelig kjedelig, men jeg spiste så mye at jeg ble skikkelig mett=) På kvelden så dro Marielle, Sonja, Jennylyn, Benedikte og jeg på outletten som ligger rett ved komplekset som vi bor i og shoppet. Det var kjempe koselig. Jeg kjøpte bare en caps, solbriller og en t-skjorte, men det var drit kult:D De andre shoppa en del mer, men jeg gadd ikke bruke så mye penger, og så fant jeg ikke så mye kult heller:P

Idag så måtte vi drit tidlig opp for vi skulle på Disney University og ha masse undervisning. Det var så sykt kjedelig holdt på å sovne, og det hjalp ikke så mye at det var på engelsk, for da datt jeg hvertfall ut. Vi var der fra 07.30-17.00. Så nå har jeg nesten akkurat kommet hjem så jeg sitter i sofaen og slapper av og skal snart begynne å spise noe middag og kle på meg for de norske jentene og jeg skal på Pleasure Island, som er et utested og butikker og masse sånt, fordi det stenger idag. Så vi tenkte at vi skulle oppleve litt før det stengte:)

Jeg legger ut noen bilder nederst, og legger ut resten på face for de som har meg der:)

Tudels=) Snakkes=)



1 kommentar:

Grethe sa...

Hei igjen :-) når skal du egentlig begynneå jobbe da ?? Høres ut som det er mest kos, kos og kos. OG det er jo koselig:-) Vi har det bra her hjemme, alt vel med oss. Outlet ??? Klær til tante, kusine og fetter, og kanskje onkel, he,he.