mandag 1. september 2008

Hoppende rundt på krykker!

Det er ikke så greit dette her... Det er faktisk utrolig slitsomt å hompe rundt på disse krykkene. Ikke blir jeg bare helt utslitt i armene, men den høyre foten (som jeg ikke har operert) blir jeg så utrolig sliten i. Det er ikke alltid jeg gidder å finne fram krykkene når jeg skal på do eller noe annet så da tar jeg å hinker istedenfor, og det er slitsomt altså. Tro meg! Det eneste positive er vel at jeg blir sterk i både armer og ben:P

Det ble en helt forferdelig slitsom natt etter operasjonen. Jeg kunne jo ikke ligge i de stillingene jeg ville for da gjorde det bare vondt i foten eller det begynte å sprenge noe helt forferdelig. Så det ble en veldig lite søvnløs natt kan man si. På lørdagen skulle jeg egentlig møte Elise nede i Asker for å vise henne hvilken buss hun skulle ta for å komme seg opp til Brendsrudtoppen, men jeg hadde så vondt at det klarte jeg absolutt ikke, så denne veibeskrivelsen gikk per telefon, og så fikk jeg Amy til å vise henne hvilken buss det var siden Amy var på jobb. Så det gikk fint. Mens jeg var alene hjemme og syntes synd på meg selv. Men mamma var så genial at hun fant ut at jeg kunne spørre om jeg kunne være hos mormor og morfar=) Det var kjempe genialt for da fikk jeg frokost å. Etter at jeg hadde vært hos mormor og morfar, så kom pappa og hentet meg, så blei jeg med han hjem og sov over der. Og den natten var utrolig bra forhold til den forrige, for jeg hadde ikke så vondt så jeg kunne sove helt normalt=)

Det var den helgen. Og uken begyntepå nytt og mandagen kom. Jeg dro på jobb med ett bein og satset på at skulle gå veldig bra. Men der tok jeg sannelig feil. Det er vanskelig å åpne en butikk på ett bein, det må jeg bare si! Prøv det! Det var ikke så mange kunder i butikken da, og hun andre som skulle jobbe kom klokken tolv. Men når det først kom kunder så lurte alle på hva søren jeg gjorde hoppene rundt på ett bein og jeg måtte vel si sånn 30 ganger den dagen at jeg hadde operert.. Ble litt sliten av det etterhvert og det beste kommentaren var av en mann som spurte om jeg satt fast! Haha!! Men dagen gikk greit når hun andre kom hvertfall for da gjorde jeg kontor arbeid istedenfor å stå i butikken:)

Jeg hadde fri idag eller tok meg fri heter det vel. For sjefen sa at det ikke var noe vits at jeg dro på jobb så jeg hadde hele dagen fri:D Så da dro jeg ned på Posten og hentet Visumet mitt:D Har endelig fått det så nå kan jeg være i USA helt til Oktober 2009:D Etter at jeg hadde hentet det så var jeg på cafe med Preben og Daniel:D 
  Dette er Preben da!=) Han ser ikke ut sånn til vanlig altså, men han lånte solbrillene og lua til Daniel:D

Jess, nå begynner det å gå fremover med beinet mitt, og jeg har begynt å trå på det uten krykker:D
Talas=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Regner med du ligger en link til vår blogg nå ... ;