torsdag 25. september 2008

Åhh, æhhh, hva skjer nå a?

Jeg er fremme!! Og dette her er veldig rart!!!

Rekker ikke skrive så veldig mye akkurat nå for skal ut å spise middag med jentene som jeg dro ned fra norge sammen med:D

Men bare for de som leser så har jeg det bra:D Jeg har fått rommet mitt og handlet altfor mye av hva man trenger! Er utrolig mye som man trenger som man aldri har tenkt på før:P do-papir, hånklær og ikke minst mat!! hjælp.. hehe.. Men jeg har det bra da:D Begynner å  komme inn i dette her nå så det blir så bra så:D Jeg kommer innom igjen i av av de nærmeste dagene og forteller alt om reisen:D Men nå veit dere hvertfall at jeg har det bra og henger sammen med masse norske jenter:D

Savner dere alle kjempe masse
Glad i dere:D
Tudels=) Vi snakkes=)

1 kommentar:

Josephine sa...

Hehe, høres ut som om du har hatt nok å gjøre vennen ! ;D
Kult med cockpit! Håper du har det kjempe bra :) Savner deg allerede !! Og se hvor flink jeg er til å lese bloggen din !! <3