søndag 21. september 2008

Avslutningsfestx2:D<3

Det ble så bra! Ja, det ble så sinnsykt bra:D Den beste festen jeg har arrangert hvertfall:D Josephine, Herman og Robin kom til meg etter at jeg var ferdig på jobb. Gutta gikk og så på film, mens Josephine og jeg gjorde istand garasjen. Det ble skikkelig koselig der inne. Og de som trodde at det kom til å bli kaldt, tok utrolig feil! Det var så varmt der at jeg gikk bare i tubekjole:D


Slik ble garasjen, og pc'n min funket som ett "supert" anlegg:P

Rundt klokken seks kom det en maxi taxi med masse folk. Og det som overrasket meg mest, var at ut av den taxien kom Tore! Han som bor i Bergen for tiden og greier! Han hadde kommet helt fra Bergen for å si hadt til meg:D Det var super koselig:D Da betyr jeg mye! hehe. Så da var det igang! Eller nesten, for alle måtte jo skifte og ordne seg og alt. Så det var folk i hele huset når mamma og Preben kom hjem. Så mamma var litt sur, men det gikk fint når alle hadde kommet. Og alle ble i garasjen gjennom hele kvelden:D Jeg var stressa nesten hele kvelden, og de som sier at det skal være lett å være vertinne tar ekstremt feil! Det er ikke lett i det hele tatt!! Alle spør om alt hele tiden! Men utpå kvelden gikk det kjempe fint=) Alle sa at det var en kjempe bra fest, og de trodde at de var i en kjellerstue istedenfor i en garasje. Og det betyr mye. Jeg ville så gjerne at det skulle bli skikkelig bra og når folk sier det så er det skikkelig koselig:D<3
Og jeg fikk gaver:D Det var så koselig. Orker ikke fortelle alt jeg fikk, men kan ta et lite utdrag:
- Coldplay-cd
- Veske
- Smykker
- Melkesjokolade
- Minnebok
- Bilder
- Film
- Sølv armbånd

Det var så mye fint og jeg ble sinnsykt glad for alt sammen:D Vi var 16 stykker som sov over da. Og det gikk veldig bra. 3 på soverommet mitt, 4 i gangen, 2 på vaskerommet, 2 i bilen til Kristoffer og 5 i garasjen:D Det fungerte kjempe bra:D

Det var en kjempe super fest og alle som kom da:D Vi var på det meste 32 stykker tror jeg:D Og Elin og Kjetil som kom helt fra toten, det var koselig det:D Jeg er så glad for alle kunne komme og at dette ble en super super fest:D Er så glad i dere alle sammen og kommer til å savne deg noen utrolig!

Ja, så var det nr 2 da. Familie avslutningsfest! Først og fremst er det et slit å rydde opp alt sammen som var ute i garasjen. Alle som sov over hjalp meg så det var veldig bra:D Men det var fortsatt mye å rydde opp og ikke minst vaske(vasken er ikke tett lenger:D) Men det gikk faktisk veldig bra. Klokken 3 fikk vi besøk av hele familien, og da var det full pakke med hamburgere og kaker og alt. Jeg var syyykt sliten så jeg var ikke så mye med. Men har vasket tøy da.. Hehe.. Men jeg fikk gaver da:D Masse penger og bøker og klær:D Det var kjempe koselig:D

Og jeg har fortsatt å pakke litt idag da:D Ikke så mye, men skal gjøre klart alt i morgen:D

Vi blogges og snakkes=) Tudels:D

2 kommentarer:

Josephine sa...

Søte søte Anniken ;D Var kjempe super dupert å være hos deg ! Gleder meg til du kommer hjem igjen <3

Unknown sa...

Du blei litt overraska når du såg meg der ja =) .. Va veldig hyggelig, absolutt verdt den lange turen ;) Du må kosa deg masse i USA, komma te å savne deg <3