mandag 22. september 2008

En dag før jeg reiser, og pakking er ikke lett!!!

Det blir bare færre og færre timer til jeg drar! Dette er skikkelig rart å tenke på... Men jeg håper det blir super bra forde:D

Og pakking er ikke lett i det hele tatt! Jeg har en bag og en koffert. Og begge to var like fulle, men så tenkte jeg at jeg kan da ikke ha med meg så mye. Så jeg har pakket alt ut igjen og nå ligger det strødd utover hele guvlet i stua:P Søsteren min kommer etterpå så jeg håper at hun kan hjelpe meg med å pakke=)


Sånn ser altså stua ut nå. Med alle klærne mine utover og en tom koffert og en tom bag! Man skal ikke si at pakking er lett altså:P Og jeg har enda ikke funnet frem alt det jeg vil ha med meg! Dette kan bli vanskelig altså:P

Det blir nok ikke mer blogging før det har gått noen dager nede i USA så vi snakkes:D

Tudels=) Vi snakkes=)<3

Ingen kommentarer: