fredag 19. september 2008

Hvor mange bord og stoler trenger jeg egentlig?:S

Idag har jeg vært på jobb fra 0900. Måtte åpne butikken og alt. Det er slitsomt å stå opp tidlig, ikke rekke å spise frokost, og dra ut i kulden og så åpne en butikk helt alene. Og jeg pleier ikke alltid å dra hjemmefra når jeg skal så jeg kommer på jobb fem min før jeg må åpne, og da blir jeg så stressa at jeg bare må løpe rundt å skru på lys og åpne safen og alt annet som må ut av døra som podier, plakater og annet stasj! Men jeg klarte å åpne til akkurat 0900, så jeg er ganske stolt av meg selv, om jeg skal si det selv:D Denne dagen gikk så sakte at jeg ble nesten gal! Det var jo nesten ikke noe å gjøre på jobben, så jeg gikk nesten bare rundt å sosa! Og ikke var det noen kunder innom heller nesten. Men jeg fant noe å pakke ut og sette opp så det gikk fint=)

Imorgen skal jeg ha denne avslutningsfesten min da! Men alle vennene mine:D Det kommer til å bli så utrolig koselig=) Og jeg håper at alle gleder seg like mye som meg, selvom vi skal være i garasjen! Ja, i garasjen! Det er den eneste plassen hvor jeg får samle alle folk sammen! Og alle sier "nei, vi kan ikke være der ute for det kommer til å bli så utrolig kaldt og man kommer til å bli syke!" Men jeg har vært ute der i noen timer nå og det er faktisk ganske varmt der. Så jeg tror dette kommer til å bli null problem!

Det eneste problemet jeg har er om jeg får plass og har nok stoler og bord! Jeg tror at det skal gå bra.. Og det er ikke alle som sitter hele tiden heller! Folk kommer jo til å danse litt:D

Tudels=) Snakkes på søndag etter denna festen:D


2 kommentarer:

MAYA // sa...

danse? erru gærn. jeg skal stå i en krok og telle edderkopper!

Josephine sa...

Det er ikke noe problem ... ta det med ro Anniken, det ordner seg ;)