onsdag 1. oktober 2008

Dagene flyr og flyr altfor fort!

Tiden går så fort her nede at jeg ikke rekker å få med meg hva vi har gjort på de forskjellige dagene:P Men det er en fin ting at tiden går fort også, for da slipper man å vente på at nå må jeg gjøre noe slik at tiden kan gå litt fortere.. Det er deilig!:D

Jeg har besøkt en park allerede da:D Cecilie, Marielle, Jennylynn, Benedikte og jeg var i Hollywood Studios på søndag! Det var skikkelig gøy og noe helt utrolig varmt! Vi tok noen sinnsykt kule bilder(som kan ses på facebook) og hadde det bare helt utrolig gøy:D

Det er litt rart å tenke på at her nede så begynner uka med søndag, og ikke med mandag som det gjør hjemme. Men man bli vant til det.. Hehe.. På mandag så begynte vi med opplæring! Det er så utrolig mange møter og timer man må igjennom for å skjønne alt som foregår på jobb. Det ser kanskje veldig enkelt ut, men det er utrolig mye man må sette seg inn i! Men det synker nok inn etterhvert som man kommer inn i jobben:D

Så nå går dagene med til å være på opplæring og å gå på møter. Vi begynner ordentlig opplæring på fredag i resturanten så det kan bli gøy:) Vi har fått kostymene våre og greier. (Bilder kommer seinere når vi har begynt å bruke de) Jeg gleder meg egentlig veldig til å begynne å jobbe og komme inn i alt dette. Tror det kan bli veldig gøy og at man blir kjent med flere mennesker på jobb! 

Idag har vi vært på møte fra klokken åtte til elleve(vi har måttet stått opp grytidlig hver eneste dag nå og det er slitsomt) Så når vi kom hjem derfra så la vi oss alle jentene ved bassenget og lå der til klokken halv fem:D Det var utrolig deilig og jeg har faktisk blitt veldig brun idag:P 

Nå sitter jeg bare å slapper av og er litt irritert over at tv'n ikke fungerer:S Men den blir vel fikset i løpet av imorgen hvis noen av de andre i leiligheten har sagt fra:P Og så skal jeg dusje og møte Marielle klokken syv og ta bussen til WalMart og handle maat. Det blir artig.. HAHA!!!:D

Datt var datt:D Kommer igjen om noen dager og forteller hvordan det er å begynne å jobbe:D

Tudels=) Vi snakkes=)

1 kommentar:

Josephine sa...

Heihei :)
Nå har jeg kommet hjem fra en herlig ferie i Tyrkia, og som jeg sa skulle jeg være flink til å lese bloggen din ;P Så fint at du har det så bra :D Håper du koser deg masse ;D <3