onsdag 17. september 2008

Tur til friøsren og avskjedsmiddag med jobben og siste middag hos mormor og morfar:D


Følte at det var en bra plan og klippe seg før jeg dro:D Det hadde gått akkurat 6 uker, på dagen, siden jeg sist hadde klippet meg og ekspertene sier at man skal klippe seg hver 6 uke:P Så da gjorde jeg det:D Og jeg ble veldig fornøyd med resultatet:D Jeg klippet meg hos Christine. Hun er 1-års lærling og kjempe flink:D Og dyrt ble det heller ikke.. Hehe=) Hun brukte veldig langt tid, men det var veldig greit for da visste jeg at det ble bra:D Legger ved et bilde og viser hvor det ble jeg:D



På kvelden den dagen så var jeg på Pizzastua med alle jentene på jobben=) Det var såå koselig. Vi spiste pizza og bare koste oss og prata masse:D Det var koselig å bare slappe av istedenfor å være på jobben for da fikk vi prata skikkelig:D Og så fikk jeg gaver og greier da! Det var veldig mye.. hehe.. Jeg fikk et skjerf og sokker av Inger Elisabeth:D Inger Elisabeth er en så super person og det er så utrolig gøy å jobbe sammen med henne. Hun er noen år eldre enn meg, men det føles ut som om vi er akkurat like gamle og da er det utrolig gøy å jobbe:D Og så fikk jeg en sånn minne-venne bok som de alle hadde skrevet i:D Og det var så koselig å lese=) Det var en sånn bok som jeg kan få alle nye venner til å skrive en hilsen og nr og mail adresse og sånn:) 

Skjerfet var så fint:D Og boka og det de hadde skrevet var skikkelig koselig=)

Idag har jeg vært på jobb og etter jobb var jeg hos mormor og morfar og spiste middag. Jeg hadde bestilit kylling i fløtesaus med ost! Og det er så godt:D Mormor er den beste i hele verden til å lage mat:D Og alt hun lager blir så utorlig godt=) Det kommer til å bli kjempe trist å dra hun og morfar. Kommer til å savne dem utrolig!

Det var oppdateringen for idag:D
Vi snakkes:) Tudels=)

1 kommentar:

MAYA // sa...

Hæææææææ hver sjette uke?(A) hahahahhahaha *prøve å huske sist jeg klippet meg*---ehm... noen uker før russetidenca 5 mnd siden? hohohohooahahahaha jajaajaaa

gleder meg til å se deg litt i morgen anniken! kosekos <3<3