tirsdag 16. september 2008

En uke igjen!!=)

Da har dagen kommet! Det er en uke igjen til jeg drar og jeg begynner å kjenne det i magen! Jeg både gruer meg og gleder meg!

Jeg begynte faktisk å pakke igår kveld. Det var utrolig rart å ta frem bikiniene sine og alle sommerklærne når det er så kaldt her hjemme. Men det var en litt deilig følelse å, bare tanken på at jeg kommer til et land som er utrolig varmt er herlig:D Men altså, jeg kom ikke så veldig langt i denne pakkingen. Det abefales ikke å pakke seint på kvelden når man snakker med Tore samtidig, da blir det mye surr:P Og jeg tror jeg bare tok tildfeldig noen ting som lå i skapet og la det på pulten:P Skal nok gå igjennom dette en del ganger før jeg drar..


Jeg og Josephine på Dolly i Skien:D Har blitt så glad i denne jenta:D<3 Jeg har fjernet stingene mine idag å:) Jeg kom hjem fra jobb og mamma var klar med sykepleier utstyret sitt og fjernet de 8 stingene jeg hadde. Jeg trodde det kom til å gjøre kjempe vondt, men det gjorde nesten ikke vondt i det hele tatt:) Mamma er flink til dette:D Det var en liten oppdatering:D Har fri imorgen så da skal jeg fortsett å pakke, forhåpentligvis kommer jeg mye lengre enn det jeg har gjort nå=) Og så skal jeg klippe meg hos Christine:D Gleder meg til å få gjort noe med håret mitt:D


Her har vi jentene mine fra Fa-cupen i år:D



Petter og jeg ser på fotballkamp når Helene og jeg var der:D!

Vi snakkes=) Tudels:)

Ingen kommentarer: