mandag 15. september 2008

Alt går på impuls! Hvertfall nesten:P

Ja, jeg vet det! Jeg er dårlig på å skrive. Og ikke kan jeg skylde på at jeg har mye å gjøre heller, for det har jeg absolutt ikke.. Men man kan jo si at det har skjedd noe hver dag den uken som gikk..

Mandag jobbet jeg, og på tirsdag så gjorde jeg ferdig alt det som skulle betales til jeg skulle reise, var i Asker og leverte en nøkkel til min søster, og så var jeg hos mormor og hentet en kjole som jeg skulle ha på meg i 70-talls bursdagen til min søster Cathrine=) og så måtte jeg levere en kjole hos Martine som jeg hadde lånt til Cocktail bursdagen til min tremening som var i starten av sommeren(ja, jeg er litt treig) og så var det hjem å lage mat til fammen=) Resten av uka jobbet jeg bortsett fra torsdag som jeg hadde fri:D

Og jeg har klart å bli syk da, eller kraftig forkjøla kan man vel kalle det. Og om jeg skal si det høyt: JEG LIKER DET IKKE!! Jeg hater å være forkjøla, det er det værste jeg veit.. Ikke nok med at du hoster hele tiden, men man må gå å snyte nesa si hele tiden og så blir man skikkelig sår og tørr! Drit digg! NÆT!

Så når vi kom til lørdag så dro jeg på jobb klokken ni og forventet at jeg skulle klare å være på jobb hele vakta mi, men dengang ei. Jeg følte meg så dårlig og var så tett i hodet og i nesa at jeg ikke klarte å være der nesten. Så jeg gikk fra jobben halv to. Det var deilig da å komme hjem og legge seg under dyna og bare slappe av:) Men det eneste som var dumt med at jeg var syk var at jeg ikke følte meg bra nok til å gå på bursdagen til Cathrine=( Det var skikkelig kjedelig for jeg hadde gledet meg til den bursdagen, og ikke minst fordi Helene skulle være med. Men Helene kom til meg forde da. Og vi bare slappet av og koste oss med pizza og tv og en utrolig teit norsk film kalt KALDE FØTTER! Den er dårlig.. Det synes hvertfall Helene.. hehe.. Det var hvertfall veldig koselig å tilbringe masse tid med henne siden jeg reiser snart:D

På søndagen så var ikke Helene og jeg helt sikre på hva vi skulle gjøre så vi bare slappet av foran tv'n. Planen var vel egentlig å begynne å pakke for meg, noe som hadde vært veldig lurt. Men slik ble det ikke. Neida, for vi snakket med Petter på msn og begynte å vurdere å dra på kino, men vi orket ikke det. Så Petter spurte om vi ville komme til han, og vi tenkte ja, hvorfor ikke! Så på 40 min så klarte jeg å dusje og kle på meg og vi klarte å komme oss ned til asker, vi gikk!, og sette oss på toget. Så vi dro til Petter og spiste pizza og så på film:) Det var veldig koselig=) Derav tittelen på dette innlegget, alt går vel egentlig på impuls og det er deilig å gjøre noe som ikke er planlagt leeeenge:D

Det var den uka. Nå har jeg kommet til mandag igjen og jeg har vært på jobb, handlet mat, kommet hjem fra jobb, satt på tørketrommelen, satt på en ny vaskemaskin og brettet tøyet. Nå er vel snart tørketrommelen ferdig så da må jeg brette det og kanskje inni alt dette må jeg lage meg noe mat. Jeg kjenner at jeg begynner å bli sulten:P Jeg skal bli flinkere til å skrive her:D Er ikke lenge til jeg drar nå=)

Tudels:) Vi talas=)

Ingen kommentarer: