tirsdag 9. september 2008

Fotball cup og et friskt bein(hvertfall nesten)=)

Det går bedre nå da, kan man si. Jeg klarte å spille en hel fotball cup i helgen uten å nesten ha vondt! Selvom det gjorde vondt de tre første kampene så gikk det kjempe bra:D

Ja, jeg har vært på fotballcup i helgen:D Frelsesarmeens årlige fotball cup i Skien. Jeg dro til pappa på fredagen og overnattet der og så dro vi tidlig tidlig tidlig på lørdag morgen for å hente Maria, Kristine og Elise på Oslo s. Når vi kom dit så satte vi oss i bilen og kjørte ned, og jeg kjørte!! Ja, du leste riktig det var jeg som brakte oss ned til Skien på under to timer!! Jeg var ganske imponert over meg selv og det var det mange andre som var det og:P Hehe. Men jeg var ganske flink selvom det var sjuuuukt mange svinger! 

Jess, vi vant alllle kampene våre den første dagen da:D første 8-1 så 7-1 og så 5-0. Så dette så til å gå veldig greit. På kvelden så dro jentene å spiste mat på Dolly Dimples og det var kjempe koselig:d Etter det så gikk Helene, Marte, Ida, Josephine og jeg rundt i Skien by og tok utrolig masse kule bilder=) Søndagen kom og vi vant for det meste alle de kampene som kom og kom til finalen! Det var utrolig gøy, det eneste som var dumt var at vi tapte da.. hehe. Men vi deltar for å ha det gøy og ikke for å vinne:P

Ellers var helgen kjempe koselig og det var veldig gøy å se alle folkene igjen. Jeg kommer jo ikke til å se dem på nesten ett helt år=( Kommer til å savne alle så sykt masse:D

Da har jeg skrevet fra meg idag:D Nå sitter jeg å ser på filmen Kanonball som går på tv3, helt utrolig morsom film:D Dere burde se på den:D

Talas, tudels=)

Ingen kommentarer: