onsdag 2. juni 2010

Backe up sine venner!

Leste blogggen til en venninne av meg igår. Hun hadde fått en mail av en leser som var utrolig negativ til at hun hadde begynt å skrive blogg. Når jeg leste spørsmålene som denne leseren hadde skrevet til henne ble jeg sjokkert. At det er mulig å skrive sånne spørsmål til ett mennesker. Hvis man ikke liker det man leser og synes det er teit så er det vel bare å slutte å lese. Og man skal hvertfall ikke skrive sånne mailer til en annen person som bare vil dele litt av sitt liv med andre og gjør det for moro skyld. Jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert over det her. Josephine som skrev bloggen er en kjempe god venninne av meg er en herlig person som ikke ville gjøre en flue fortred. Så hvis du har noe negativt å si så hold det inni deg istedenfor å skrike det ut til hele verden!!


Josephine og meg på nyttårsaften 09/10

Det var bare ett lite innlegg fra meg.

Hva har dere gjort idag?

xoxo

Anniken

Ingen kommentarer: