søndag 13. juni 2010

Kjedelig søndag!

Hvem har sagt at søndagen skal være festlig? De fleste forbinder vel søndagen med fyllesyke.. Og jeg kan godt si meg enig den. Men når jeg nå da ikke var ute igår og heller hadde ett kjempe koselig besøk av Josephine igår, så er ikke min søndag fylt av kvalme, tørr hals og surrende hodepine.

Når kjæresten er på jobb og søster sitter barnevakt og får besøk av venninner, da er det ikke så veldig mye å gjøre enn å sette seg på sofaen og prøve å finne ut av hvilkne av de 40 kanalene vi har som sender noe interessant. Og jeg har funnet ut at INGEN av dem gjør det for øyeblikket. De som er VM frelst kan vel si at det alltid er noe på tv for tiden, greit nok at jeg liker fotball, men jeg kan ikke si at Serbia-Ghana er så veldig festlig. Annan som spiller til vanlig for RBK og Vidic som til vanlig spiller for Manchester United burde jo gi meg en god grunn til å se på denne kampen siden RBK og Manchester er mine favoritt lag, men denne kampen har jeg ingen grunn for å se. Men da når det ikke er NOE annet å se på tv så blir da fotballkampen stående å surre på tv'n.

Jeg prøver frebrilsk å laste ned The Last Song, men det skulle jammen meg ikke være enkelt. Så vi får håpe at mitt siste forsøk fungerer og at jeg får noe å se på før Alex kommer hjem:)

Hva gjør dere på en søndag?

Anniken=)

Ingen kommentarer: