tirsdag 8. juni 2010

Fri!!

Jeg var fullstending klar for jobb idag. Så jeg kjørte ned til jobb og tenkte jeg skulle sjekke timelisten bare for å se neste gang jeg skulle jobbe. Og der så jeg at jeg hadde byttet vakt idag med en annen. Så da var det bare å kjøre hjem igjen og sette seg på sofaen med kjæresten min og bare slappe av.

Så dagen idag bestod av kjøre Alex på jobb, dra på butikken og kjøpe inn til smoothie og så lage middag, dra opp til mamma og spise is og jordbær. Og så dro jeg og min søster på Ikea for å handle lyspærer. Vi endte opp med en del lyspærer og fem stolputer til å ha ute i hagen. Det blir kjempe kult :D

Nå venter jeg på at klokka skal gå sånn at jeg kan hente min kjære på jobb siden jeg tok bilen hans :)

Hva har dere gjort idag?

xoxo

Anniken

Ingen kommentarer: