fredag 11. juni 2010

Mat mat mat..

Det å være alene hjemme kan være ganske greit noen ganger. Jeg hadde ikke noe planer ikveld så jeg satte like greit ovnen på og stekte meg en herlig Big One! Jeg elsker Big One, skal jeg velge en favoritt ut ifra alle sammen, så er det den som vinner helt klart. Big One, Cola og evt fotball eller en bra film på tv så er jeg helt solgt. Enkelt å greit egentlig. Jeg trenger ikke noe gourmet middag med vin og biff for å kose meg nei. Helt enkelt å sitte i pysj og bare kose meg helt for meg selv:D



Og nå fant jeg ut at High School Musical 2 gikk på Disney Channel så da er det ikke noe som kan ødelegge denne kvelden:D



Fant ett bilde på face av meg og Alex før vi ble sammen:P Det er så rart å tenke tibake på Disney eventyret jeg har vært med på. Det er så rart og det virker som om jeg ikke har vært der. Men jeg har så mange ting som minner meg om Florida så minnene vil alltid være der:D

Hva skal dere ikveld?

Anniken:D

Ingen kommentarer: