søndag 6. juni 2010

Tidenes helg:D

Nok en helg er over og det har skjedd ekstremt mye denne helgen! Jeg tror vi skal begynne fra begynnelsen jeg :P

Etter jobb på fredag så dro jeg hjem skiftet fort og så tok jeg og Alex toget til Oslo. Der møtte vi Tina, Arnstein og Trine. Vi skulle på Green Day konsert!!:D Før konserten begynte kjøpte vi oss noen øl og satte oss på tribunen i solsteika og bare slappet av. Det var så utrolig vamrt og deilig :D Joan Jett and the blackheart var oppvarmingsbandet:) Og denne dama er 50!! år. Det var helt sykt, det var sykt bra steming og denne dama kan synge selv til å være 50 år. Når Green Day kom på så var det sinnsykt bra stemning! Det var en av de beste konsertene jeg har sett. Det var så mange kjente sanger og alle sang med:D Når konserten var ferdig tok vi t-banen ned til byen og kom oss inn på Andys. Da kom også Malin, venninnen til Malin, Krister og Steffen. Det var kjempe koselig og vi fikk i oss nok øl:P Så gikk vi hjem til Tina og sovna før hodet traff puta:P








Lørdag våknet vi hos Tina, tok en grandiosa til frokost og tok den deilige lange turen til oslo s:D Tok toget hjem og dusjet, spiste mat tok på oss klær og tok bilen og dro inn til Tina igjen. Så ble det øl og noen små konserter før vi frøys rumpa av oss og tok en øl på cafe sør før turen bar til Andys igjen :) Vi var en stor gjeng igår og det var kjempe koselig. Axel kom fra Trondheim og greier. Tror jeg ikke skal nevne alle som var der men vi var en stor gjeng :) Så ventet sengen hos Tina igjen og etter en kebab så sovnet jeg like raskt :)







Så nå sitter jeg i sofaen dagen derpå nr 2 og jeg kan si at jeg kjenner det på kroppen. Det ble pizza til frokost idag å så tok vi bilen hjem og la oss ut i sola og slappet av. Og jeg sovnet:P Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ett lite besøk hos pappa og skal legge meg å sove før jobb imorgen!

Hvordan var deres helg?

xoxo

Anniken

Ingen kommentarer: