tirsdag 25. mai 2010

Og for en helg det var..

Ja, jeg sa jo på fredag at jeg hadde mye å gjøre så da kom jeg ikke til å kjede meg siden alex er borte. Som sagt så var jeg hos mamma på fredag. Kjempe koselig. Lørdag var det igjen jobb fra 9-16. Mens jeg var på jobb så snakket jeg med min søster. Hun hadde det klart å falle ned fra en fortauskant med høye heler. Og hadde dratt til legevakten og fikk beskjed at dette var bare å holde høyt og ise ned. Dumt at det hadde skjedd. Men bra at det ikke var noe brudd :) Etter jobb dro jeg hjem og sov litt. Hoppet så i dusjen og gjorde meg klar for å dra til Tina. Jeg fikk til og med med meg Helene dit. Det var kjempe koselig. Vi spilte beerpong og bare snakket og koste oss. Jeg tok det siste toget hjem og taxi opp hit. Utrolig koselig kveld egentlig. Er så mange koselig mennesker å være med:)






På søndag var det på tur ut igjen. Jeg var hos Josephine halv to. Jeg skulle servere i konfirmasjonen hennes. Det var en del å gjøre. Vi måtte lage wraps, skrelle skylling, skrelle jordbær og legge ost på lasagnen. Det var veldig gøy. Får litt sånn lengsler tilbake til Disney der jobben min var å servere.



Da jeg var ferdig der dro jeg hjem til mamma for å feire bursdagen til mamma. Da jeg kom dit fikk jeg beskjed at den minste kusina mi hadde slått seg på sklia på lekeplassen og måtte sy tre sting på haka. Ser ut som om dette ble en liten ulykkes helg dette. Men vi snakkes med henne etter at hun hadde sydd og alt virket som om det gikk veldig bra.

Jeg ble vekket av en tlf mandag av faren til Alex som sa at han var på vei til sykehuset i Trondheim. Jeg fikk helt sjokk og klarte ikke si noen ting, begynte bare å gråte og fikk frem noen ja og nei. Ble egentlig litt flau. Men jeg ringte til mamma og hun til å ringe han opp igjen. Jeg fikk vite at han ikke var i noe livsfare og at kom til å gå bra, men de visste ikke når han ble skrevet ut. Så jeg var egentlig fortvilet hele dagen. Men snill som min mor er så kom hun til meg. Mens jeg spiste litt mat klippet hun gresset og luka for meg. Var egentlig litt deilig å ikke gjøre det selv. Vi dro for å besøke bestemor en tur. Var veldig rart å se henne igjen for har ikke sett henne på altfor lenge. Hun er syk og på pleie hjem. Etter en liten tur innom der så dri vi til vollen bakeri og spiste litt mat. Var veldig koselig. Mens vi sitter der så fikk vi en tlf av min søster som sier at hun har fått brudd i foten likevel og må opp på sykehuset og få gips. Helt sinnsykt at det skal gå TO dager før de finner ut noe sånt.

Så alt i alt så er Alex nå skrevet ut fra sykehuset og på vei hjem igjen til meg. Cathrine har fått ny gips på foten(var på Bærum idag tildig) og vi sitter i sofaen og koser oss.
Jeg skal nå opp til Gardermoen for å møte Alex for å kjøre siste biten hjem. Gleder meg så utrolig masse til å se han igjen:D

Hvordan var deres helg? Bedre eller verre enn min?

xoxo

Anniken

1 kommentar:

Josephine sa...

konfirmasjonen min ?