lørdag 26. juni 2010

Snart hyttetur og spania tur:D

Da har det blitt bestemt! Jeg drar IKKE til Barcelona likevel. :( Det ble planlagt at vi skulle reise kvart på åtte på søndagen og så komme frem etter 13 timer(flere mellomlandinger for å få det billigst mulig) klokken 0900 i Barcelona. Men siden jeg skal på hyttetur med verdens herligste jenter fra fredag til søndag så orker ikke jeg stresse med å komme med hjem etter hytteturen. Så da tenkte jeg at jeg skulle være fornuftig og spare penger til jeg begynner på skolen og bare jobbe den uken. Jeg føler meg flink:D Alex drar da. Men siden jeg drar til Spania 15 juli så blir dette hans ferie:) Blir deilig for han å komme seg litt bort å. Sånn at han ikke bare sitter hjemme:P

Neste fredag så drar jeg på hytta sammen med 8 herlige jenter. Det har vært en tradisjon nå de ti forrige sommerne, før jeg dro til USA, og ta en helg opp til hytta til mormor og morfar som ligger ved Randsfjorden hvis dere vet hvor det er? Det er super koselig og vi har alltid fint vær, så vi sitter ute og griller og bare koser oss og ser på film og hører på musikk. Det er det beste det, å komme seg bort med jentene og bare ha en jente helg. Super herlig:D

Og snart er det Spania tur:D Kommer med litt mer info om hvor vi skal og sånn når det nærmer seg:)

Nå sitter jeg i stuen til min tante og er barnevakt for to søte små. De er kanskje ikke så små lenger da, men de må passes på. Nå har de lagt sagt og forhåpentligvis så sover de:)


To søte små:)


Ingen kommentarer: