onsdag 5. mai 2010

Rosenborg Ballklubb:D

Da var det tid for enda en kamp:D Roseborg-Stabæk! Jeg har en liten følelse om at dette kan bli en veldig morsom kamp. Jeg har fra før tippet at det ender 3-1! Men nå er jo Stabæk ett veldig redusert lag med mange skader, så vi får se hvordan det går. Jeg håper at etter en lang mål tørke for RBK at vi endelig kan få inn noen mål. Og nå er jo Prica tilbake så da blir det noen nettkjenninger hverfall:D Jeg gleder meg:D

Jeg skulle gjerne vært på Lerkendal, men siden det er i Trondheim og jeg befinner meg så blir det litt vanskelig. Men jeg og Alex tenker oss å ta en tur til Trondheim i løpet av sommeren for å få sett en kamp i det deilige sommerværet:D

Skal dere se noen kamper ikveld eller?

Legger ved noen bilder fra når Alex og jeg var i Skien og så Odd Grenland-RBK:D

xoxo

Anniken :)




Ingen kommentarer: