mandag 10. mai 2010

Deilig med helg:D

Helgen er over og en ny uke har nettopp begynt!

Men for en deilig helg jeg har hatt :)

På fredag jobbet jeg til 4 og rett etter jobb så dro jeg inn til Oslo for å stå modell for en venninne:) Det var kjempe gøy. Dette var ikke første gangen jeg gjorde det og det var like gøy denne gangen. Tror det har noe med å sitte i ett studio og se en person med ett ordentlig kamera som tar bilder av deg:D Legger med ett bilde fra forrige gang jeg stod modell:D




Lørdag var det jobb igjen til 4 og så dro jeg inn til oslo igjen og møtte Alex og Tina og var med på Tom Waits løpet. For de som ikke vet hva det er så er det en pub til pub runde å Grønland. Det er samme dag som holmenkoll løpet så dette er det motsatte av det å løpe. Det var hvertfall veldig gøy og utrolig mange mennesker som var ute å drakk! Vi hadde ett lite nach hos tina før Alex og jeg sovna på sofaen.

På søndag var det RBK kamp igjen. Denne gangen mot Haugesund! Og gud det gikk dårlig.. Endte 0-0. Så får håpe at neste kamp går bedre enn det.

Og nå sitter jeg i sofaen i min rosa onepiece og ser på tv sammen med min søster. Koser meg masse:)

Koser dere dere ikveld?

xoxo
Anniken

1 kommentar:

JIKvig sa...

Supersøtt bilde a d då!!!