torsdag 13. mai 2010

Søndag på en torsdag?

Jeg må ærlig innrømme at jeg har en skikkelig følelse av at det er søndag idag. Det er skikkelig rart å tenke på.. Men det kan kanskje ha noe med at jeg var ute å drakk igår. Var på grilling hos en venninne. Skikkelig lenge siden jeg har sett hun og flere av de som var der, så det var kjempe koselig. Er litt koselig å arrangere sånne ting for å få "den gamle" gjengen til å møtes igjen. Var utrolig koselig og ikke minst morsomt. Herlandussen for en kveld. Party humør på topp :P Legger til noen bilder nederst :)

Etter at jeg kom hjem så har jeg sovet en halv time, laget hjemmelaget pizza(ja, faktisk helt fra bunnen) og bare slappet av. Er ikke rart at jeg får søndag følelse da for å si det sånn!

Hva har dere gjort på fridagen?

xoxo

Anniken



1 kommentar:

Josephine sa...

Eg må ha
Eg må ha
Solbriller på!

Stamp on Herman
Jump
Jump
Jump
Jump!

Også singstar! Vi hadde det meget morosamti går ja, men det går ut over dagen i dag ;)