fredag 21. mai 2010

Da var det plutselig helg igjen da :)

Helg er og blir deilig. Hvertfall med så utrolig fint vær som vi har nå. Jeg satt ute hos mamma i ca halvannen time, og jeg ble rød på brystet og fikk utrolig mange fregner i ansiktet(ikke at jeg liker å ha så mye fregner, men som man sier, ett ansiktet uten fregner er som en himmel uten stjerner:D) Så sola tar nå, selvom man ikke skulle tro det.

Det eneste negative jeg kan finne med at det er helg og fint vær er at jeg jobber.. Greit nok at jeg jobber bare til fire imorgen, men likevel så kunne jeg gjerne ha ligget ute på terassen og solt meg istedenfor..

Men nå er huset tomt og det er bare lille meg som er igjen. Alex dro til Oppdal idag og Cathrine dro til Fredrikstad. Det vil da si at jeg er helt alene hjemme helt frem til mandag. Noen som synes synd på meg? Det gjør hvertfall jeg.. Men jeg har funnet ut at jeg har ganske mye jeg skal gjøre. Imorgen er det jobb og så til Tina(som jeg ble kjent med i Disney) og på søndag skal jeg servere i konfirmasjonen til lillesøsteren til en veldig god venninne av meg Josephine (http://josephinenielsen.blogg.no/). Og hvis jeg får tid så skal jeg stikke innom mamma for hun feirer bursdagen sin med hele familien. Så må jo en liten tur innom:)

Hva skal dere resten av helgen?

xoxo

Anniken

Ingen kommentarer: