tirsdag 18. mai 2010

Helg og 17 mai :)

Da var både helgen og 17 mai over. Innholdsrike dager må jeg si.. Hadde jo fri fra fredag etter jobb til og med mandag. Ikke så rart siden det var 17 mai. Men det var veldig deilig. Så her kommer en liten oppdatering på hva jeg gjorde:P

Lørdag: Som sagt fri.. Sov lenge og spiste frokost med kjæresten min, og så kjørte jeg han på jobb. Så tok jeg en liten tur innom mormor og morfar og fikk 17 mai penger:D(alltid deilig med litt ekstra penger i lomma) og jeg fikk vite at morfar hdde falt ned fra en stige, men heldigvis gikk alt veldig bra, så det var godt å høre :)

Så dro jeg på butikken for å kjøpe snus og ibux til min kjære, siden han hadde pådratt seg hekseskudd i ryggen stakkars. Og der møtte jeg Karina! Alltid koselig å prate med henne:) Og så handlet jeg inn mat til meg og Helene som kom til meg på kvelden:) Deretter var det å kjøre tilbake til jobben til alex og levere fra seg innkjøpene. Helene kom med toget en halv time senere, så det passet helt perfekt:D Vi lagde oss mat og bare satt i sofaen og så på tv og småpratet. Er alltid koselig å være sammen med Helene:D

Søndag: Sov ALTFOR lenge. Helene vekket med klokka ett! Kan ikke si at jeg ikke liker å sove lenge, men jeg kan si at dette var litt for lenge. Men jeg kjørte henne ned til stasjonen. På kvelden var det RBK kamp igjen:D Og denne gangen vant vi 3-0! DIGG!!:D

17 mai: Stå opp 0615. Gikk ned til toget og tok toget 0953. Møtte Josephine og Herman i Oslo 0930. Stod på slottsplassen fra 10.00. Toget begynte å gå 10.30 med masse musikk, flagg, rop, sang og masse barn. Er kjempe koselig å stå å se på toget, men gud hvor slitne vi ble i beina. Så vi gikk ned på Fridays å spiste og gode og mette:D Og fra vinduet der så vi resten av toget. Fikk også et glimt av kusinene mine Eline, Mille og Karen, fetteren min Alexander og tante Grethe:D Så gikk vi opp på Frelsesarmeen og hilste på noen folk der, og så bega vi oss ut på veien for å finne noe sted å sitte på Aker Brygge. Og det var ikke lett, så vi satte oss på Egon på Oslo S:P Deretter var det tog til asker, hjem å skifte og dra til foreldrene til Josephine for å spise middag. Så alt i alt har dette vært en kjempe bra dag, med mye liv og røre og altfor vondt i beina:P

Og nå sitter jeg i sofaen med min kjære og min søster og ser på Paradise etter en utrolig kjedelig dag på jobb:P

Hva gjorde dere på 17 mai?

xoxo

Anniken:D



Ingen kommentarer: