mandag 21. september 2009

Endelig noe kos som skjer:D

Jess.. Nå begynner jeg å se litt lysere på tiden fremover her.. I helgen skal jeg ut på byen for å feire bursdagen til Helene. Det blir super koselig.. Har ikke vært ute på lenge.. Og hvertfall ikke så mange ganger siden jeg kom hjem fra USA. I USA så var vi jo ute hver eneste dag. For det meste bare på en bar som heter Bennigans, men vi var også på andre steder og det var utrolig gøy hver eneste dag:D

Så neste helg begynner jo høstferien, ikke for meg for jeg skal jo jobbe, men fra fredag til lørdag så er jeg og noen venner invitert opp til Toten til en venninne. Det blir super koselig å møte alle fra Toten igjen og bare drikke og kose oss:D

Etter at jeg har vært der så skal jeg i bursdag til min kusine som blir 8 år. Utrolig hvor fort disse kusinene og fetteren min vokser opp. Så kommer Alex til meg igjen:D Som jeg gleder meg.. Har ikke sett han på over 1 mnd nå, så det er på tide at han kommer til meg. Mamma og Preben drar til Gran Canari den 3-17, så jeg er hjemme alene i to uker sammen med Alex!! Det blir digg det:D

15. okt skal jeg og Alex og 6 andre folk på Raske Menn Show 2 & 3. Det blir utrolig gøy og det gleder jeg meg masse til:D

Jess, det var bare en liten oppdatering fra hva jeg kommer til å gjøre i ukene fremover. Selvom det kommer jobb hver dag inni alt det morro, så har jeg masse å se frem til:D JEG GLEDER MEG!!!

Tudels=) Vi snakkes=)

Ingen kommentarer: