onsdag 9. september 2009

Jobb og frognerparken!

Jada! Det var jobb igjen som vanlig da.. Fra halv ett til 6. Like kjedelig idag som igår. Men idag var det noe å gjøre sånn nesten hele tiden. Var ikke heeeelt stille i to timer som det var igår. Så det gikk mye raskere enn igår og det var digg:D Jeg prøvde noe nytt idag til lunsj da. Istedenfor det samme gamle på meny, som kan bestå av spagetthi, lasagne, fløtegratinerte poter el, så ble da det lunsj på BigBite idag da. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt.. Det ble da en fin baguett med kylling fajitas. Og for å si det sånn, den var IKKE god. Jeg anbefaler ikke den i det hele tatt.. Men det er like greit for da vet jeg til neste gang at den ikke er god i det hele tatt:P Hehe!!

Etter jobb så dro jeg til frognerparken for å møte noen gamle disney-folk. Var skikkelig koselig å bare sitte å snakke og tulle rundt som vi alltid gjør:D Jeg var der sammen med Morten, Fredrik, Håkon, Hans Einar og Ida. Og etterhvert så kom Jørn Idar og Kristine Maria. Var koselig å se alle sammen igjen:D

Men nå går jeg å legger meg før jeg sovner på sofaen:P Jeg ser frem til å dra til frisøren imorgen. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut tilslutt:P Hehe..
Snakket også nettopp med kjæresten min. Var skikkelig koselig. Han er på hurtigruta og jobber. Utrolig kjedelig at han er så langt borte fra meg, men det fungerer bra og snakker sammen nesten annenhver dag på tlf:D Gleder meg masse til han kommer hjem igjen:D

Tudels=) Vi snakkes=)

Ingen kommentarer: