onsdag 7. oktober 2009

Høst.. ferie! JA! Høstferie:D

Endelig har jeg fri:D Det er endelig høstferie og endelig på tide at jeg får slappet helt av før jeg begynner å jobbe igjen! Ikke at den jobben jeg holder på med er så utrolig slitsom, men når man står på beina i 5,5 timer hver dag så blir man litt sliten.. Så en ferie, som jeg halvveis måtte krangle meg til, synes jeg at jeg fortjener:D

Og som det stod i det forrige innlegget så er det mye som skjer fremover nå. Jeg har også fått kjæresten min på besøk:D Og idag har vi vært sammen i 8 mnd. Tiden går fort når man har en så herlig kjæreste som jeg har:D Er deilig å ha kjæresten på besøk OG i tillegg ha ferie.. Vi legger oss seint og står opp altfor seint! Men det er digg:D Kjenner at jeg har ordentlig ferie når jeg ikke gjør en dritt=)

Nå er det hvertfall tiden for å slappe av helt til torsdag, for da begynner jeg å jobbe igjen! Slappe av maks før jobben begynner igjen:D

Tudels=) Vi snakkes=)

Ingen kommentarer: