mandag 7. september 2009

Norge er kjedelig!!

Ja, da har jeg vendt tilbake fra det store utlandet! Har vel vært hjemme i over en mnd nå da og tiden har gått utrolig fort. Er rart det her. At tiden bare kan forsvinne uten at vi vet helt hvor den har blitt av! Noen som er villig til å fortelle hvor tiden går egentlig?? *funderer over sitt eget spørsmål*

Men for å si det sånn da. USA og Norge er ikke likt i det hele tatt!!! Det er ikke en dritt å gjøre i Norge! Jeg begynte å jobbe på min gamle jobb, GlasMagasinet i Asker, ikke den beste jobben man kan ha, men det funker for nå, 10. august. Rart at det har gått så fort fra 10. august og frem til nå! Men det som er tingen er at det er så utrolig kjedelig. Har vært på jobb hver eneste dag fra klokken halv ett til seks. Og hver eneste dag er like kjedelig. Ingen ting å gjøre i det hele tatt.. Idag så var det ingen ting og da mener jeg ingen ting som skjedde.. Var to timer i butikken uten at det var en eneste kunde innom butikken. Og det er kjedelig for å si det sånn.. Endte opp med at jeg moppet hele gulvet i butikken!!:P

Etter at jeg kom hjem fra USA så har det ikke skjedd så veldig mye. Jeg har hatt besøk av Alex og vært på besøk hos han. Vært på hyttetur i Sandefjord med gamle disneyfolk som det var utrolig koselig å se igjen. Så har jeg bare jobbet.. Er ikke mye som skjer her for å si det på den måten :P

2 kommentarer:

JIKvig sa...

Jaja, vi får gjøre det beste utav det ;-)

Julie i farta! sa...

enig Jørn,men vi må huske minnene da,de har vi jo for alltid! Glad i dere!