tirsdag 7. oktober 2008

111, 112, 131?? Kor mange bord e det egentlig i denne resturanten?:S

Jeg har vært i Hollywood Studios en gang til sammen med Line:D Det var kjempe gøy:D

Som du kanskje skjønner av tittelen så har jeg begynt å jobbe.. Eller mange kan egentlig ikke kalle det å helt å begynne å jobbe, for jeg er bare på opplæring! Og det skal ikke være lett å følge med på alt nei! Det kan man trygt si! 


Nå har jeg fått et bilde av meg selv i bunad:D


Første dagen jeg begynte å jobbe så hadde jeg kjøkken tjeneste! Det var helt greit. Jeg begynte klokken to og var ferdig klokken åtte! Det første jeg gjorde var å legge ost på pizzaer. Så lagde jeg buffet og så var jeg ved grillen og hjalp til der, så på desserten, så fikset jeg laksen og så var jeg ved vaskerommet. Skjønner ikke at det er så masse stasjoner inne på et lite kjøkken, men det var det altså. Den dagen gikk egentlig ganske kjapt og det var helt grei jobb så det gikk fint=) Jeg fikk også lønningsslippen min denne dagen og den var ikke på så veldig mye.. Hele 62 dollar:P

Jeg har også vært i Magic Kingdom sammen med Benedikte, Cecilie, Jennylyn og Marielle! Vi dro rett etter jobb og det var kjempe gøy. For de som ikke skjønner det så ELSKER jeg berg-og-dalbaner og jeg tror jeg har kommet til neten paradis for sånne ting nå:D Kunne ikke hatt det bedre:P Det var hvertfall en kjempe morsom dag=) Og vi var der helt til fyrverkeriet og det var super fint og utrolig artig å se:)


På søndag så jobbet jeg som seater i resturanten. Og for de som ikke veit hva en seater er eller gjør så er det en person som tar imot gjestene når de har tatt bilde med Belle(prinsesse) og får en billett som det står et bord nr på og skal vise gjestene til bordet. Det var altså min jobb fra klokken 8.00-15.00. Det var en ganske krevende jobb for det et utrolig masse bord i denna resturanten. Men bordene står egentlig ganske i rekkefølge og slikt når du først tenker deg om:P Det var en helt grei jobb og tiden gikk noe helt utrolig fort, så det var hvertfall deilig:D

Etter jobb så dro jeg og Marielle til WalMart og handlet noen få ting og handlet inn til taco. Så vi dro til Marielle og spiste taco og det var utrolig godt og det var kjempe koselig:D Ca sånn i 11 tiden så dro vi bort til Cecilie og møtte Sonja, Benedikte, Line og Jennylyn og så dro vi på Bennigans. Det var kjempe gøy og vi koste oss skikkelig:D Etter Bennigans dro vi på nach til en som kalles for Tank(jeg har ikke peiling på hva han heter:P) Det var super gøy:D

Idag har jeg vært i bakeriet fra klokken 15.00-22.30. Jeg hadde hørt på forhånd at det skulle være kjempe gøy noe det ikke helt var. Det var helt greit, men ikke den morsomste jobben jeg har hatt:P Og så kom Stine og Richard innom:D Det var super koselig å se noen kjente fjes! Savner dere hjemme så utrolig mye så var deilig å se noe kjent. Og så fikk jeg gave av min søster:D Jeg ble skikkelig glad for den, hu hadde laget et album med masse utrolig fine bilder og mye bra tek
st. Det var super koselig å få en hel bok med masse bilder av alt mulig og alle. Jeg kan ikke slutte å se i den:P Tusen takk store søster, du er den beste<3<3<3

Etter jobb idag så var det Flickabo! Hver mandag så samler alle de norske jentene seg i en leilighet alle har like rosa t-skjorter og forteller om alt som har skjedd den siste uka og har sanger og slikt. Var gøy det altså:D

Men nå nærmer klokka seg kvart på to på natta og jeg føler at jeg burde ta kvelden, selvom jeg ikke begynner før klokken 15.00 imorgen:D Skal jobbe i bakeriet imorgen å:D Legger ut noen bilder nederst fra forskjellige anledninger som har skjedd:D

Tudels=) Vi snakkes=)


3 kommentarer:

frk. Fausko sa...

Hei Anniken! Det virker som du trives godt i USA og tar utfordringene på strak arm! ;) Det er morsomt å se bilder fra Disneyland, for jeg var der jo i fjor sommer ;) Kjenner meg igjen! :) Ha det moro videre!! Stor klem<3

Grethe sa...

Så flott med oppdatering ! Dette kommer til å gå så bra :P. Du er jo en person som liker orden og reda, så du har nok oversikten snart skal du se,hvis du ikke har den allerede :D. Sjekker adresse med mamma, så jeg også kan sende presang... 1 mnd igjen vet du :o)

Unknown sa...

åå jeg elsker rock'n roller coaster!! det er den du har bilde av, sant?