onsdag 15. oktober 2008

Jeg har vært her i tre uker allerede og det er under en mnd til bursdagen min:D<3

Ja, jeg veit at det er lenge siden jeg har oppdatert her. Men det skjer noe hele tiden her nede så tiden går noe ekstremt fort! Det høres ut som en skikkelig dårlig unnskyldning, noe det kanskje er, men det er faktisk helt sant:P

Men over en uke har gått siden jeg har skrevet og det har skjedd en del ting.. Jeg har blant annet blitt ferdig med training og skal begynne å jobbe ordentlig uten at noen er der sammen med meg og ser til at jeg gjør alt rett:S Både litt skummelt, men også veldig deilig å prøve og feile på egenhånd:D



Hvertfall så har jeg nå vært innom alle posisjonene der jeg skal jobbe og jeg har lært kassa i både bakeriet og i beer carten. For de som ikke vet hva beer cart er for noe så er det en sånn liten vogn som selger øl, vin, brus og potetgull.. Jessda, og dette her er ute og det kan bli ekstremt varmt etterhvert(selvom jeg frøys på mandag).  Og igår så var jeg Greeter.  Da står vi foran resturanten bak en pc skjerm og finner reservasjonene til gjester som skal spise i resturanten og ber de vente for så å få en kvittering og så må vi rope dem opp.. Veldig artig altså.. Jeg var så stressa igår på jobben at jeg fikk musehånd(vondt i håndleddet fordi jeg bruker musa på pc'n for mye) Men det gikk veldig greit. Og jeg føler at jeg har kontroll over det meste nå så nå får bare utfordringene komme:D 

Idag har jeg hatt fri og har bare ligget ved bassenget siden klokken 11:D Det har vært super deilig og jeg har blitt brun:D På en av fridagene(nærmere sagt torsdag) forrige uke så var Line, Marielle og jeg på Florida Mall. For de som ikke har vært der så er det et grasalt stort kjøpesenter. 5 ganger større en Sandvika storsenter for de som har vært der:P Men det er en haug av butikker å gå inn i og det er lett å bruke altfor mye penger der.. hehe.. Jeg kjøpte meg bare to bluser og en trekvart lang genser og ny id: sminke. Vi var så heldige at vi ble sminket av de folka i butikken der:D Det var så gøy å endelig få lov til å bli det. Er noe jeg har ønsket å bli noe utrolig lenge og så skjer det. HERLIG!!:D Dagen etter dro Marielle og jeg til Animal Kingdom og hadde kjempe gøy:D Så nå har jeg besøkt alle parkene og har fortsatt lyst til å dra til dem minst ti ganger til:D

3 kommentarer:

MAYA // sa...

OMG du er så ulovlig brun og gjør så ulovlig mye gøy din fjott av den dott<3

Grethe sa...

Så bra at bloggen endelig ble oppdatert. Ville vært trist om du satt å snufset og skrev foran den hver dag også da.... så det er godt du har det toppers og trives så godt !!! Ha en super helg, nå er det fredag kl. 15 her hjemme. Kos fra karen, alexander og tante Grethe. Onkel er ikke hjemme akkurat nå :-)

Josephine sa...

Koselig at du har det så bra da ;D
Savner å ha deg i Norge da men ;P <3