onsdag 29. oktober 2008

15 dager til bursdag og hei hvor det går:D

Er litt treig jeg når jeg tenker meg om. Det går ikke så fort i svingene når det gjelder denne skrivingen kan man si. Så jeg skylder på, som jeg gjorde i forrige innlegg, at det skjer så mye her at jeg ikke får så mye tid, eller gidder, å skrive her:D

Hvertfall det som har skjedd nå er at jeg har vært på roadtrip til Clearwater. Ida, Cathrine, Jørgen, Marielle og jeg bestemte en sen kveld i forrige uke, nærmere sagt onsdag, at vi skulle leie bil og dra til Clearwater. Det går på impuls kan man si. Men det ble en helt utrolig morsom tur som jeg kommer til å huske lenge:D Vi startet ganske tidlig på torsdag og brukte alt i alt seks timer til Clearwater som ligger 1,5 time unna:P Men dette har sine forklaringer og hvis du lurer på det så er det bare å spørre så skal jeg fortelle hele historien. Det gikk mye i rett frem og til venstre for å si det sånn. Vi leide et hotellrom i Clearwater og hadde det utrolig morsomt:D Dette er en tur jeg kommer til å huske:D

Ellers så har jeg bare jobbet for det meste. Har kommet skikkelig inn i alt sammen nå og føler at jeg kan det meste skikkelig bra:D

På mandag var det Flickabo igjen og det var den beste flicka som har vært siden jeg har vært her. Det var utrolig gøy og jeg var ikke hjemme før klokken halv fire på natta. Det eneste som var dumt da var at jeg begynte klokken åtte dagen etter. Men heldigvis var jeg ikke trøtt når jeg stod opp idag så det var deilig. Nå har jeg nettopp vært hos Ida og sett på film (sex and the city). Ida er en av de herligste personene jeg har møtt her nede og bare på den korte tiden jeg har kjent henne så har jeg blitt super glad i henne:D<3 Det var en liten oppdatering, orker ikke skrive så mye.. Men jeg har fri imorgen og på torsdag så kanskje det kommer en liten oppdatering til om noen få dager:D Legger med noen bilder nederst fra turen og litt forskjellig=)

Tudels=) Vi snakkes=)





1 kommentar:

Ida Marie sa...

Jeg kom inn! Åh så søt du er sjukling<3 Tihi, men det ekke meg, det er deg.. som er;)

Haha den turen var morrosann, gleder meg vilt til Madonna nå, den kommer til å bli konge den og, og denne gangen må vi være litt mer forberedt fordi vi har noe å rekke bare. hehe.