torsdag 6. november 2008

Marielle, Cathrine og Ida Marie!

                                                                            

Jeg må bare få lov til å fortelle dere om disse tre helt fantastiske personene! Jeg visste ikke at det gikk ann å klikke så godt med noen mennesker så fort som jeg har gjort med disse tre! De er bare helt utrolig herlige alle tre:D





Marielle kom jeg sammen med ned hit. Møtte henne i København, siden hun dro fra bergen. Jeg snakket ikke så mye med Marielle de første dagene, ikke veit jeg hvorfor, men det bare blei sånn. Men etterhvert så hang vi bare mer og mer sammen. Marielle er en helt fantastisk person, som bare gjør dagen min bedre! Hver gang jeg ser denne jenta så er det alltid et smil på lur, eller en helt ufattelig latterlig kommentar:D<3


Ida møtte jeg ikke før jeg kom ned hit. Det tok noen uker før jeg ble kjent med henne, men etter at vi hang litt sammen på flicka og andre steder så har vi blitt kjempe gode venner. Hvertfall etter Clearwater turen vår, så har vi hatt det så utrolig gøy sammen og gjort masse kjempe morsomme ting. Denne jenta er bare helt sprudlende, hun har aldri noe vondt å si om noen personer og ser det gode i alt. Hun er bare helt fantastisk<3



Cathrine møtte jeg heller ikke før jeg hadde vært her noen uker. Og jeg ble kjempe godt kjent med henne på Clearwater turen vår:D Det blir vanskelig å ikke si det samme om Cathrine som jeg har gjort om de andre, men hun er helt fantastisk hun å... Alt hun gjør og er, gjør henne til en helt herlig person:D<3

1 kommentar:

Josephine sa...

Så koselig at du har fått så mange gode venner ;D Gleder meg allikevel til å se deg når du kommer hjem igjen ! Ikke glem at du har mange gode venner her i Norge som savner deg kjempe masse <3 ;)