mandag 8. juni 2009

Snart har 10 mnd gått og det er mye som har skjedd siden februar:D

Okei, 4 mnd er kanskje litt lenge mellom hver gang man skriver. Jeg kan si meg enig i det.. Men jeg har egentlig ikke tatt meg tid til å skrive for jeg synes det er ganske kjedelig :P Men jeg skal gjøre ett unntak og skrive et lite innlegg om hva som har skjedd her på 4 mnd. Eller, vi får se hvor lite det blir når jeg er ferdig med å skrive:P

Hvor skal vi begynne da? Det største som har skjedd her nede er vel at jeg har fått meg kjæreste! Han heter Alex, er fra Oppdal og er 25 år. Vi holdt på en stund, men ble faktisk sammen i februar mens Cathrine og Stina var her nede:D Han er en kjempe herlig person, utrolig snill og jeg gleder meg til dere alle skal få møte han:D Han jobbet i Norge han også, men programmet hans var ferdig så han dro hjem igjen til Norge da. Det var utrolig trist, men jeg pratet med han nesten hver dag på tlf og det gjorde det litt lettere! I mai fikk jeg en meld av Alex hvor det stod at han skulle komme ned å besøke meg. Så han kom hit igjen og var her i 8 dager:D Det var utrolig koselig og jeg fikk feire 17 mai med han og greier:D Trist var det også nå når han dro hjem igjen, men det gikk bedre denne gangen:D

Jeg har også hoppet i fallskjerm!! Ja, du leste riktig. Fallskjerm! Det var Karijanne, Martin, Ina og jeg som hoppet. Det var utrolig gøy og noe jeg aldri trodde at jeg kom til å tørre. Det var helt sykt å stå på kanten av flyet og se ned på bakken, som var utrolig langt nede, og vite at jeg skal hoppe ut av dette flyet med bare en fallskjerm som skulle stoppe meg fra å falle rett ned og landet på ansiktet først i bakken. Men det var utrolig kult og det gikk supert. Har video og bilder, men jeg må bare få lagt de inn på pc'n:P Det var en opplevelse som alle må oppleve! Helt sykt!

Bush Gardens og Typhoon Lagoon har jeg også vært i. Bush Gardens er en fornøyelsespark med helt syke berg-og-dal-baner og masse dyr som går rundt. Det var utrolig gøy og jeg har veldig lyst til å dra tilbake. Typhoon Lagoon er en av Disneys vannparker med masse sklier og masse morro.

Som mange sikkert vet så har jeg vært 7 mnd i seating og som assignor. Jeg har nå endelig kommet meg inn i service og har ca vært der i over 1 mnd. Det er noe helt annet enn seating og kan være mye mer stressende. Det viktigste med jobben er å ikke stresse for da går alt helt galt:P Og de fleste vet at jeg er en stressa person. Men det har gått veldig bra hittil. Som servitør tjener du noe helt sykt med penger. Det blir vel opptil 200-400 dollar hver eneste dag. Rart å ha så mye penger helt plutselig. Så jeg har leid meg bil for en mnd, noe som er helt utrolig digg. Slipper å stå så utrolig tidlig for å ta bussen og man kommer seg lettere til butikken. Veldig deilig. Jeg har også vært på shopping og kjøpt meg kjoler, sko og solbriller. Det er deilig med penger. Nå skal også jeg, Cathrine, Ina, Karijanne og Fredrik på cruise til Bahamas. Det blir utrolig å komme seg bort fra Disneybobblen ett par dager og bare gjøre noe annet.

Det er vel egentlig kort oppsumert på hva som har skjedd her nede på en stund:D Hehe.. Nå har jeg ikke veldig lenge igjen heller. Ca en og en halv mnd så er jeg hjemme i kalde Norge igjen! Og dere må ikke bli sjokka hvis jeg ikke er utrolig brun når jeg kommer hjem, for jeg har ikke tid til å sole meg!! Hehe..

Tudels=)
Vi snakkes=)
(PS: Det går fortsatt ikke ann å laste opp bilder!! SORRY)

1 kommentar:

MAYA // sa...

JEG GLEDER MEG TIL Å SE DEG IGJEN<3 <3 <3 superoverraska over oppdatering, hihi^^