torsdag 11. juni 2009

Hva man gjør for å ha det gøy!!

Hvis noen hadde spurt deg "Blir du med på å bli heist altfor høyt opp i lufta, for så å trekke i en snor og bli sluppet ned hele den veien du ble heist opp?" Hadde du gjort det da?? Svartet mitt hadde vært JA! for det har jeg nemmelig gjort idag. Jeg og Cathrine bestemte oss for å ta verdens høyeste skycoaster. Du veit sikkert om skycoasteren på Tusenfryd og synes den er ille. Da skal du prøve denne her! For denne er myemyemyemyemye høyere! Men fy søren den var ekstremt morsom og tror jeg aldri har skreket så mye. Selvom det værste var at det var JEG som måtte trekke i snora! 3...2...1... FLY!!! Og gjett om vi fløy!! :D

Har rett og slett hatt en veldig koselig dag. Sovet altfor lenge, hentet Cathrine, hoppet uti bassenget med HVIT pysj! Vært i SeaWorld og nå denne SkyCoaster da. Og nå er det snart klart for Throw-inn med Homecoming tema! Så da blir det på med finstasen og ønske de nye velkommen inn i gjengen!

Jeg skal også på cruise til Bahamas om to uker!! :D Har fikset alt idag så nå er det bare å vente på at 25 juni skal komme:D

Tudels=)
Vi snakkes=)

1 kommentar:

JIKvig sa...

Æææææhhh, e vel åg var me i skycoaster!!!