fredag 13. februar 2009

Søster på besøk:D

Cathrine og Stina har kommet ned:D Det er så koselig=)

De kom 8. februar. Jeg måtte jo komme meg opp på flyplassen for å møte dem, så jeg spurte alle og enhver som hadde bil her nede om de kunne kjøre meg på flyplassen. Men alle jobbet jo middag så jeg visste jo ikke hva jeg skulle gjøre! Men jeg hadde en til og spørre og det var Eivind! Sendte meld til han og spurte og han hadde fri:D Da ble jeg så glad, da kunne jeg reise opp på flyplassen og møte de! Den dagen jobbet jeg tidlig så jeg var hjemme rundt 3, da slappet jeg litt av og avtalte med Eivind når vi skulle dra. Så spurte jeg om Line ville være med på flyplassen og det ville hun. Så jeg gikk først å spiste middag hos henne og så hentet Eivind oss. Han slapp meg av på flyplassen og så dro de begge hjem. Jeg gikk inn døra på flyplassen og der så jeg Cathrine komme løpende mot meg og gav meg en super stor klem. Det var såå koselig å se henne igjen. Det har jo gått nesten 5 mnd siden jeg hadde sett henne.. Altfor lenge om du spør meg. Så jeg ble glad når jeg fikk vite at hun skulle komme på besøk=)

De fikk da bilen de skulle ha, en blå Mustang:D, og vi kjørte først til Commons slik at de fikk se leiligheten min og de fikk gitt meg alt hjemmefra, og jeg fikk tatt med meg en del klær for vi skulle jo bo hos vennene mine Andre og Beate! Deretter dro vi på Publix og kjøpte en del mat, og Cathrine er rar da.. Hun skulle absolutt handle masse rart fordi at Andre og Beate skulle ha mat også. Rar men søt er hun:D Så dro vi til The Shire hvor Andre og Beate bor. Tok litt tid å finne frem med min hukommelse, men vi fant frem til slutt:D Cathrine og Stina fikk hilst på Andre og Beate så gikk de å la seg, mens vi andre så på Las Vegas og så gikk jeg å la meg!

På mandag så kjørte Cathrine og Stina meg på jobb og så dro de til Florida Mall og shoppet. Jeg dro hjem til Commons etterpå og gjorde meg klar til Flickabo. Cathrine og Stine skulle også være med, så jeg gledet meg til å vise dem galskapen på Flickabo!:P Jeg tror de syntes det var gøy, men de dro hjem tidlig og jeg ble igjen på Commons og sov der=)

Tirsdagen kom og da var det tid for beerpong på Bennigans. Stina og Cathrine hentet meg og Line så dro vi på Olive Garden og spiste. Det var kjempe koselig og ekstremt god mat=) Deretter dro vi hjem til A&B og var der en stund før vi ringte til Kojak(taxi) og fikk han til å kjøre oss til Commons hvor det var leaving for en Canadier som ble sendt hjem på mandagen for en kompis av han hadde vært på Commons etter at det ikke var lov lenger. Det var super trist og alle stod og gråt og lo om hverandre. Så dro vi på Bennigangs. Jeg gledet meg til å vise dem denne baren, for det er her vi henger nesten hver eneste dag=) Jeg og Cathrine spilte beerpong, vi var skikkelig dårlige, men vi vant til slutt da:P Jeg spurte dem på vei hjem om de syntes det var gøy og de sa at de hadde hatt gøy, og det var bra:D Var gøy å vise dem alle vennene mine:D

Jeg begynte tidlig på onsdag og det var et slit å komme seg opp. Men jeg klarte det til slutt=) Det var en grei dag på jobb, jeg stod først på podiet og så var jeg og Line super bøssere sammen. Fikk masse skryt og det var kjempe gøy:D Cathrine og Stina hentet meg på jobb og så slapp jeg dem inn i parken. Vi skulle spise i resturanten idag sammen med Andre, Beate og Line. Jeg har jo 50% på alle merchandise ting i parkene nå, så de fikk shoppet litt fra seg. Jeg var litt lei av alt Disney greiene, men det gikk greit. Vi kjørte også Test Track, og det var veldig gøy:D Det var super kos å spise i resturanten. Vi hadde Vivian som servitør og hun er sånn passe flink(som hun sier selv) men det gikk veldig bra. Vi fikk også et bilde med prinsesse Belle! Stina og Cathrine fikk ett hver så det var litt stas.. Hehe! Etter at vi hadde spiste dro alle hjem til A&B og så Saw 5. Den var drit ekkel og skummel. Jeg satt med ipod i øra og pute foran ansiktet. Hehe.. Men vi så også en drit kul danse film som var helt herlig. Den gjorde vel egentlig opp for alt det skumle. Hehe. Line sov over her så jeg hadde selskap i senga:P Det var koselig:D

Idag så har jeg hatt fri:D Det var vært super deilig. Line og jeg sov lenge og så kjørte Stina og Cathrine oss til Commons og så fant jeg ut at jeg hadde fått lønn. Har nå 223 dollar på kortet.! DEILIG!!:D Så idag har jeg bare slappet av på sofaen og sovnet.. Hehe! Så nå sitter jeg og A&B og ser på Las Vegas med Cathrine og Stina, mens Andre ligger på sofaen og sover:P Vi skal vel snart lage taco og det er bra for jeg ekstremt sulten nå:P Idag skal vi vel bare slappe av og se på film eller noe. Er deilig med de dagene å:D

Dette var oppdateringen for denne gangene. Jeg gruer meg litt til Cathrine og Stina drar hjem for det er så koselig å ha dem her.. Menmen, man må dra hjem en gang å!:P

Tudels=) Vi snakkes=)

Ingen kommentarer: