søndag 14. juni 2009

Hjem snart? :S

Har vel sånn fem uker igjen nå. Dette går altfor fort! Føler jeg ikke har vært her lenger en to uker! Menmen, det kommer en dag da alle må dra hjem. Så det er snart min tur å!

Men for å ikke tenke på det så har jeg det fortsatt utrolig bra her nede! Det sosiale her nede er helt fantastisk og vi har det utrolig gøy. Vi er ute å spiser sammen, fester sammen og ikke minst finner på morsomme ting. Kjenner at jeg begynner å savne mange av folk hjemme, men kommer til å savne det her å. Er så mange som har dratt hjem her nå og det er utrolig trist og rart fordi man får så god kontakt med folk her nede. Men vi alle håper og tror at vi møtes når vi kommer hjem til Norge igjen:D

Det var bare noen tanker fra min side, nå må jeg nesten gå å legge meg. Begynner 0715 imorgen og er kanskje greit å få sovet litt før jeg må opp igjen :D

Tudels=)
Vi snakkes=)

2 kommentarer:

JIKvig sa...

Mange oppdateringer for tiden! Jeg liker det!

Anniken sa...

Jeg prøver så godt jeg kan! Har vært så dårlig på det i det siste!