torsdag 6. november 2008

Halloween og mye annet!

Jada! Jeg skal oppdatere! Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt det idag. Du må bli flinkre til å oppdatere. Så her kommer en pitteliten oppdatering da.

Det har vært Halloween her nede da. Og i Amerika er jo dette en kjempe stor tradisjon som blir feiret som bare det! Hvertfall på torsdag 30. så dro Cathrine,Vivian, Camilla, Marielle og jeg til Universal Studios og tok masse berg-og-dalbaner:D Det var super gøy og vi hadde det kjempe koselig(og jeg blei ikke våt i det hele tatt(A):P) Og på veien hjem så bestemte vi oss for at vi skulle på Halloween party på Roxy på kvelden. Siden ingen av oss hadde kostyme måtte vi til WalMart for å finne noe. Og selvfølgelig så var det ikke noe kostyme der. Så vi gikk til en annen butikk og der fant jeg er Tinkerbell kjole i str 8-10 år. Tenkte at den passet perfekt, og det gjorde den:D Først dro vi på vorse til Knut og så dro vi ut på Roxy. Det var utrolig gøy og jeg hadde det kjempe morsomt:D



Dagen etter på selveste Halloween så var det party hos noen som heter Martin og Robin. De bor i et hus for seg selv ca 20 min unna Commons. Så etter litt om og men og prøve å finne en taxi kom vi oss dit og hadde det helt utrolig gøy. Denne gangen var jeg en pirat aktig sak. Jeg hadde hvertfall nettingstrømper, miniskjørt, en hvit skjorte som jeg hadde revet opp og tegnet på, bånd på hodet med masse krusete hår, og sota øyne med masse sot i ansiktet. Det ble faktisk veldig kult:P



Ellers har livet gått med til jobbing og jobbing. Jeg trives noe helt utrolig her nede, og har fått mange utrolige gode venner allerede:D Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro ned hit for å si det sånn. Greit nok at jeg savner folk hjemme kjempe masse, men jeg tenker ikke så veldig mye over det for jeg har det så bra her nede:D

Det er faktisk bare 5 dager til bursdagen min!!!! HURRA! Gjett om jeg gleder meg:D Selvom det å bli 19 år ikke har en ting å si her nede, så er det gøy å bare bli ett år eldre:D Og når jeg har hatt bursdag så er det ikke så lenge til mamma og Preben kommer ned:D Det gleder jeg meg veldig til:) Blir kjempe koselig å se dem igjen=)

Jeg skal på Madonna konsert i Miami da:D!! Vi har prøvd nå i fire dager å bestille billetter, og idag fikk vi det til:D 26. november... Å gud som jeg gleder meg:D Jeg skal dra sammen med Ida, Cathrine, Marielle og Julie! Det blir så bra og for en stor opplevelse, ikke minst:P Vi gleder oss noe sinnsykt. Det eneste som gjenstår nå er å få leid en bil og få fiksa hotell:D Detta blir supert=)

Jess, det var den oppdateringen for denne gang:D
Tudels=) Vi snakkes=)

1 kommentar:

Josephine sa...

Du er dårlig til å oppdatere altså ! ;D Men du, fikk ikke svar på facebook... Men fikk du bursdagsmailen min??