lørdag 15. november 2008

Bursdag, trening og jobb!

Skal si dagene går fort her nede.. Jeg har vært i over to mnd nå. Fy søren dette har gått fort. Det er helt utrolig... Men jeg liker meg utrolig godt her nede og har ikke hatt et "nede" øyeblikk enda og det er jeg super glad for:D Og jeg har fått så utrolig mange venner her nede, som bare gjør livet enda bedre å leve og gjør alt mye morsommere:D Og så på jobb så er det faktisk ganske gøy for alle driver å tuller med alle og har det kjempe gøy:D Idag har jeg til og med prøvd meg litt som servitør.. Eller kanskje ikke.. Hehe, jeg har hvertfall gitt drikke til en del bord og det er da noe.. Hehe!!

Men hallo!! Jeg har blitt 19 år:D Helt utrolig. Er litt rart å tenke på at jeg er blitt så gammel allerede og at jeg feiret bursdag min her nede i USA! Natten før bursdagen min var vi på Bennigans og jeg var hjemme rundt halv fem på natta. Men det var ikke så farlig for jeg hadde fri dagen etter=) På selve dagen så var Fie, Maren, Marielle og jeg i Epcot=)Før vi dro til parken så møtte jeg Ida på bussholdeplassen og så fikk jeg en ballong og en blomst:D Ida er så søt hun<3 Når vi kom til parken fikk jeg en sånn bursdags button hvor det stod" Happy Birthday Anniken" Så jeg gikk rundt med den og alle så grattis med dagen:D Jeg fikk en utfordring av Fie når vi var i parken, og det var å ta bilde med en cast memember fra vært eneste land. Det funket fint det og jeg klarte utforderingen etter litt om og men:P På kvelden denne dagen så var jeg og 14 andre og feiret bursdagen min på Friday's:D Det var kjempe koselig og jeg fikk mange drit fete High School Musical ting:D Etter middagen dro Marielle, Cathrine og jeg til Trond og så på film:D Det var kjempe koselig og jeg har hatt en kjempe koselig bursdag, selvom jeg veldig gjerne ville ha feiret med dere der nede:D

Jeg har til og med trent:P Marielle og jeg har spilt tennis!! Ja, du leste riktig, tennis! Men det var faktisk drit gøy og vi følte oss veldig digge etterpå.. Haha! Og tro meg vi var drit gode. Eller, vi klarte hvertfall å få ballen over nettet et par ganger. Og jeg ble veldig støl i armen dagen etter og var sliten i tre dager:P Vi klarte, eller Marielle klarte å bare spille EN ball!:P Vi var hvertfall veldig bra og det var kjempe gøy:D

Oppdatering er overstått!!:D Fornøyd over meg selv(A)
Talas=) Vi snakkes=)

PS: Pc'n er rar så får ikke lastet opp bilder, men det kommer i neste innlegg:D

Ingen kommentarer: