fredag 23. januar 2009

Kaldt... I Florida???

Ja, det er kaldt.. Veldig kaldt. Litt vanskelig å tro siden jeg er i Florida? Skjønner den.. Vi skjønner ikke dette vi heller. Trodde dette var et sted hvor man kunne gå i shorts og topper og synes det er for mye å gå med. Men den gang ei, så feil kan man ta. På onsdag var det kaldere her på morningen enn det var i Oslo! Og det sier litt altså. Jeg holder hvertfall på å fryse ihjel! Men jeg er veldig glad for at jeg fikk den store boblejakka mi i bursdagsgave av mamma:D Hadde jeg ikke hatt den så hadde jeg ikke klart å overleve tror jeg!

Ja, hva har jeg egntlig gjort i det siste? Jobbet hvertfall.. Masse.. Og forrige uke var Marielle, Line og jeg i Universal Studios. Det var kjempe koselig. Vi spiste på Hard Rock Cafe og så var i parken etterpå. Igår var jeg, Tine, Line, Cathrine, Jørgen, Frank og Christian i Downtown Disney og spiste, så var vi på Virgin megastore og jeg kjøpte meg kamera:D Endelig har jeg fått meg et bra kamera. Det er super fint og har hele 10.1 megapixler. Og jeg har fått skaffet meg et minnekort så nå kan jeg ta masse bilder. Etter vi hadde vært der så dro Frank for å møte foreldrene sine og resten av oss dro til Old Town og kjørte bumpebiler og go-cart:D Vi tok også Slingshoten! Fy søren den er så bra:D Det var super gøy:D Og på kvelden så dro jeg, Line, Tine, Benedikte, Frank, Jørgen, Thunberg, Carlos og Christian på Buffalo Wild Wings. Det var super gøy, det var karaoke og masse masse folk:D

Det skjer lissom ikke så veldig mye her nede. Jeg jobber, spiser, er med venner, sover, jobb+++ Det er lissom det det går i. Men dagene går utrolig fort her nede. Og jeg har vært her i fire mnd. Det er helt sykt. Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg. Synes jeg nettopp har kommet ned. Men det er sikkert fordi at vi har det så sykt gøy her nede og jeg har blitt venner med så sykt mange mennesker. Og jeg blir bedre kjent med de nesten hver eneste dag:D Jeg har ikke så veldig mye mer å si jeg. Jeg har klart å ta bil teorien, så neste onsdag skal jeg ta oppkjøringen. Så da har jeg lappen, det kommer til å bli digg. Da skal jeg bare leie meg en bil og kjøre overalt og bli skikkelig lat:P Håper jeg klarer det da.. hehe..

Ja, det var oppdateringen for idag altså. Jeg kommer ikke på så veldig mye mer jeg:P

Vi snakkes da=) Tudels=)

Ingen kommentarer: