torsdag 25. desember 2008

En annerledes jul=)

Først må jeg bare si at jeg trives veldig godt i den nye jobben. Den er litt mer krevende og man må tenke kreativt hele tiden, men jeg føler at jeg får det til og at jeg finner raskt løsninger hele tiden og det er jeg veldig stolt av=) Jeg får også veldig mye skryt og det er veldig hyggelig å høre. Får høre av servitører at de ikke har hatt bedre assigning og at jeg er veldig flink. Det gjør at jeg føler meg bedre og at de stoler på at jeg klarer denne jobben=)Jeg har til og med fått en julegave av hun ene coordinatoren.. Fikk et kjempe koselig kort og en engel, sjokolade og en godisstang:D Det var kjempe koselig=)

Men nå til denne julen da.. Det er ekstremt rart, for jeg har ikke hatt noe julefølelse i det hele tatt.. Sikkert delvis pågrunn av at jeg jobber og at det ikke er noe snø her.. hehe.. Men likevel har det vært veldig koselig. Jeg jobber på julaften så det var litt kjipt.. Men jeg hadde det kjempe koselig på jobb og hvertfall på bussen til jobb sammen med Kirsti og Stine! Vi drev å tok masse bilder og lo og bare hadde det kjempe gøy:D Etter jobben så fortet jeg og Ida oss hjem og skiftet og tok med oss alle gavenen våre og gikk til Tine og Benedikte:D Det var kjempe koselig, vi åpnet gaver spiste riskrem og så på The Julekalender:D Og så dro vi til Hans-Einar og så på Terkel i Knipe.Det var kjempe gøy, men klokka ble veldig mye så alle holdt på å sovne.. Hehe.. Alt i alt har det vært en super jul, selvom jeg ikke har feiret med de jeg bryr meg mest om!

Så har det vært nyttårsaften å:D Det var en av de mest koseligste nyttårsaftene jeg har vært med på:D Jeg jobbet fra 8-16 og så dro jeg hjem og skiftet og så dro Line, Tine, Cecilie, Sonja, Mali, Martine og jeg til Epcot! Det var så koselig og ekstremt mange mennesker:P Hehe.. Vi så fyrverkeriet i Norge sammen med alle som var på jobb og det var kjempe koselig=) Når vi kom hjem så dro jeg og Julie til Alex og så kom Frank, Jørgen og Kristin og så spilte vi Twister! Det ekstremt festlig. Lenge siden jeg har gjort det:P Så gikk vi til Tina! Det var kjempe gøy.. Etter at alle hadde gått hjem så tegnet jeg og Julie, Morten og Haakon i ansiktet.. :P Vi kom ikke oss hjem før halv åtte på morningen, men det var ekstremt gøy:D

Ellers går jobben som assignor veldig bra:P Jeg digger det og synes det er kjempe gøy!!!:D Nå har jeg også vært trainer for de nye som skal bli assignore.. Det er litt stressende.. Men det går veldig bra:D Nå har jeg fått hørt at jeg kommer inn i sørvis i slutten av januar:D Og da tjener jeg masse penger:D:P Hehe!

Det var oppdateringen for denne gangen:D Er jeg ikke flink:D<3
Tudels=) Vi snakkes=)

Ingen kommentarer: