torsdag 19. november 2009

Liiiivet!

Okei, så jeg har sagt at jeg skal bli flink til å skrive på denne bloggen. Men det går jo veldig bra, det kan du vel se selv. Hehe! Nå har jeg akkurat lest bloggen til en kompis av meg, som oppdaterer heeeele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Er noe nytt som kommer hele tiden. Det er kjempe gøy å lese, men jeg kjenner at jeg føler meg litt dårlig på denne oppdateringen. Det kjedeligste er jo at jeg ikke får lasta opp bilder, så det blir jo på en måte litt kjedelig blogg! Får kanskje vurdere å flytte bloggen en gang når jeg gidder:P

Men hvertfall, det skjer ikke så mye. Jeg jobber hver dag og savner kjæresten min like mye som jeg jobber. Jeg har hatt bursdag og skal feire den med jentene på fredag. Det blir kjempe koos:D

Eller går livet sin vante gang og jeg kjeder meg:P Men eksamen som jeg strøk på i 3. klasse er endelig tatt opp igjen og så er det bare å vente til 10. januar når sensuren slippes og jeg får se om jeg er like god som jeg tror jeg er i norsk:P^^ Og etter jul en gang så skal jeg begynne på flyvertinne skole og bli norges beste flyvertinne, eller noe i den duren :P hehe.. Og kanskje jeg farer til Bergen med min kjære.. Vi får se hva som skjer neste år:D

Peace and love:D

Ingen kommentarer: