torsdag 28. august 2008

Under 26 dager til jeg reiser!

Jess, da er det bare 26 dager til jeg reiser til det store utland, lettere sagt Florida, Orlando! I Orlando skal jeg jobbe i Disney World på Epcot senteret:D Her skal jeg jobbe på den norske pavaljongen i restauranten. Skal være servitør og greier=) Derfor valgte jeg å lage denne bloggen slik at dere alle kunne følge litt med på hva jeg holder på med og hvordan det går. Det er ikke sikkert at jeg skriver her hver eneste dag, men så ofte som jeg får tid:D Kommer nok til å skrive en del rett før jeg reiser om hvordan det går med reisefeberen..:P

Det blir en stor utfordring for meg, som jeg håper jeg klarer å takle! Jeg tror faktisk at det kommer til å gå veldig bra, greit nok at det er flere timer unna det vandte Norge, men jeg tror at det kommer til å bli en opplevelse for livet. Hvertfall etter hva jeg har hørt av flere 10-talls folk. Alle sier at du kommer til å ha det så bra. Pass på deg selv, aldri gå alene, hold sammen hele tiden! Det kommer alltid noen sånne forvarsler med i det ha det gøy. Pass på deg selv! Det er viktig. Jeg tror jeg vet det etter å ha hørt det tusen ganger, men det er koselig at folk passer på meg=)

Ja, det var litt om hva jeg skal. Nå går livet sakte fremover til jeg reiser med å jobbe, jobbe og atter jobbe. Det blir jobbing nesten hver eneste dag, men det blir penger av det så det er jo bra. Nå er det faktisk bare 2 dager til jeg får lønn, og det trengs for å si det sånn:P Har bare 700 kroner på kontoen, og jeg skylder min søster en del penger så er bra det kommer noe inn og det ikke bare går penger ut:D Men når det er sagt så kan jeg si at jeg blir veldig sliten av å jobbe hele tiden. Det kan kanskje ha noe med skoene jeg går i, men jeg kjenner det utrolig i ryggen altså. Kanskje jeg burde begynne med ryggøvelser for å få orden på denne ryggen? Hmm... Er litt slit å begynne å trene å.. hehe..

Jess, nå hører jeg senga rope på meg! Har fri imorgen så det blir deilig å sove leeenge:D
Tudels:D Vi snakkes:)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg har vært der, til og med spist der også:D på epcot senteret altså.. blir sikkert gøy å jobbe der da=)